Tuesday, April 7, 2009

Sudah sekian lama BN cemh Pakatan dan PKR

Saya dah bagi tahu awal2 kes keluar parti akan berlaku semasa kempen dan ia benar berlaku,Saya didalam PKR gembira dengan tindakan beberapa pemimpin bahagian PKR yang tinggalkan parti dengan harapan menokok nilai diri,tetapi sebenarnya tindakan ini telah menghumban mereka kekubur politik.
Kemenangan Hari ini adalah kemenangan rakyat,Pakatan jangan bermegah sebaliknya mesti bersyukur dan berterima kasih kepada pengundi.
Calon bukan lagi menjadi tajuk utama kepada rakyat untuk membuat pilihan sebaliknya dasar yang bersih dan tidak menyalahgunakan kuasa adalah impian mereka.
Lainlah penyokong Bn yang masih hidup dalam ruang lingkup minda tahun 60 AN.emakin jauh satu2 masyarakat dengan maklumat ,maka semakin jauh masyarakat tersebut dengan PakatanRakyat.Apa yang mesti dilakukan kan sekarang utk mengekalkan kemenangan dan sokongan rakyat kepada kita ialah jaga diri,parti,tingkatkan kesedaran ilmu dan dan tingkatkan dasar yang mengutamakan rakyat.

Biarlah Bn hina dan maki kita,lepas itu fitnah dan adu dombakan kita.Maka dengan satu tekad dan satu Pakatan ialah jangan toleh kebelakang dan terus maju kehadapan.Pakatan akan teraju negara!!! masa akan tiba ,Percayalah rakyat malaysia!!!

No comments:

Post a Comment