Thursday, January 22, 2009

Semoga Blog ini diberkati Allah

Assalamualaikum
Sekian lama saya membaca dan menelaah blog2 yang telah disediakan oleh rakan2 dan sahabat maya,lama kelamaan terasa pula saya untuk mengendali blog sendiri.Disini saya boleh memberikan pandangan saya terhadap semua isu2 yang wujud didalam pasaran politik negara.Saya tidak akan terikat dengan mana2 pihak berkenaan tulisan dan pandangan saya.

Suasana politik tanahair yang telah berubah sejak 08 Mac 2008 hingga kehari ini.Bertitik tolak dari situ hinggalah ke Kuala Terengganu suasana politik semakin mendebarkan.Tiada lagi parti yang boleh mendabik dada sebagai dominen di negara ini.Manakala parti Bersifat konservetif makin tidak mendapat sambutan rakyat.segenap penjuru hanya menceritakan lurah2 dalam yang bakal dilalui BN.Tiada lagi suara gembira puteri UMNO,bunyi motor mat2 rempit pimpinan menantu Paklah dan Aziz Baling.
Semuanya serba tak kena ibarat ayam berak kapur,tuan ayam masuk hospital.Rakyat telah mengajar pemimpin parti klasik yang sombong dengan tangan2 mereka.Hari demi hari rakyat makin perkasa.Suara rakyat menjadi puaka, tukang tilik tersalah kira dulu raja kini gembala.

No comments:

Post a Comment